معرفی شرکت های سازنده کولر گازی
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش آهنگسازی ساخت آهنگ و آدرس tpmusic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 31
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 16
:: بازدید سال : 144
:: بازدید کلی : 399
معرفی شرکت های سازنده کولر گازی

کولر گازی ایرانی در انواع کولر گازی اسپیلت دیواری اینورتر دار و بدون اینورتر، کولر گازی ایستاده و کولر گازی کانالی یا همان داکت اسپلیت تولید می‌شوند. اگر می حواهید بدانید کولر گازی چیست؟ مقاله رو بخوانید و به تمام جزئیات کولر گازی توضیح دادیم.

  1. کولر گازی ال جی (LG)

یکی از برترین شرکت های سازنده کولر گازی، شرکت کره ای ال جی می باشد که با تولید و عرضه مدل های متنوعی از جمله کولر گازی نکست پلاس (Next Plus)، جنکول (Gen Cool)، تایتان (Titan) و آرت کول (Art Cool­) سهم زیادی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است.

دلیل اعتبار و فروش زیاد کولر گازی های شرکت ال جی را می توان بهره گیری از فناوری های روز، کیفیت بالای محصولات، تنوع در مدل ها، قیمت مناسب و ارائه قابلیت های متعدد دانست.

قابلیت پرتاب باد از ۱۵ تا ۲۰ متر و در هر چهار جهت یکی از قابلیت هایی است که می توان برای کولر گازی های ال جی به آن اشاره کرد. کولر گازی های ساخت شرکت ال جی عملکردی هوشمندانه ارائه می دهند به طوریکه قادرند تا محیط را اسکن کرده و همچنین باد را به سمت افراد حاضر در محیط بدمند.

کولر گازی های ال جی با به کار گرفتن انواع فیلترهای هوا، انواع باکتری ها و بوهای نامطبوع را از بین می برند و امکان تنفس هوای پاکیزه را فراهم می نمایند.

از دیگر قابلیت های قابل توجه کولر گازی های ال جی، استفاده از سیستم محافظ در برابر نوسانات ولتاژ و همچنین کاهش قابل توجه مصرف انرژی برق است؛ برای خرید جدیدترین اسپلیت ها حتما روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

 

  1. کولر گازی اُجنرال (O General)

از دیگر شرکت های قدر در ساخت کولر گازی، شرکت اجنرال است که یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت بزرگ فوجیستو می باشد. کولر گازی های ساخت این شرکت ژاپنی، به دلیل گرید مصرف انرژی +++A یکی از کم مصرف ترین کولر گازی های جهان به شمار می روند.

کولر گازی های اجنرال از قطعات مستحکمی ساخته شده اند و در زمان کارکرد صدای کمی را تولید می نمایند. این کولر گازی ها قادرند شرایط آب و هوایی گرم را به خوبی تحمل نمایند و با وجود این شرایط آب و هوایی حاد نیز کارایی قابل قبولی را ارائه می دهند.

تنوع در مدل ها و قابلیت های پیشرفته کولر گازی اجنرال از دلایل دیگری است که موجب فروش گسترده کولر گازی های این برند مشهور، به خصوص در بازارهای کشور های آسیایی شده است.

از جمله قابلیت های کولر گازی های اجنرال می توان به سیستم اینورتر، قابلیت از بین بردن بوهای نامطبوع با استفاده از فیلترهای پیشرفته و همچنین قابلیت شستشوی پنل داخلی کولر گازی اشاره کرد.

 

  1. کولر گازی جنرال (General)

اگر قصد خرید کولر گازی جنرال را دارید و اولین اولویت شما قیمت پایین آن است، کولر گازی جنرال می تواند برندی باشد که می توانید به سراغ آن بروید. موتور به کار رفته در کولر گازی جنرال، بهره گرفته از موتور توشیبا است و همچنین گرید مصرف آن B می باشد. همانطور که گفته شد، مزیت کولر گازی های جنرال در مقایسه با کولر گازی های شرکت های رقیب، تنها در قیمت پایین آنها می باشد.

 

  1. کولر گازی سامسونگ (Sumsong)

شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت های کره جنوبی است که سال هاست بخش زیادی از بازارهای جهانی را در دست دارد. دلیل محبوبیت طولانی مدت این شرکت چند ملیتی این است که محصولات تولید شده به وسیله این شرکت، از کیفیت بالایی برخوردارند و در عین حال از تکنولوژی های روز دنیا بهره می برند.

جالب است بدانید که شرکت سامسونگ جزو اولین شرکت هایی بوده است که قابلیت هایی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، کاهش مصرف انرژی، پره و اپراتور طلایی ضد فرسایش، امکان تغییر سرمایش به گرمایش و برعکس، دکمه عملکرد بهینه، کار کرد کم صدا و … را در کولر گازی های خود به کار گرفت. طراحی زیبا و متنوع از دلایل دیگر انتخاب کولر گازی سامسونگ است. اگر میخواهید خرید و قیمت کولر گازی سامسونگ را خریداری کنید

 

  1. کولر گازی گری (Gree)

کولر گازی های گری ساخت چین  هستند. این کولر گازی ها به خوبی توانسته اند با سایر تولید کنندگان کولر گازی ژاپنی، کره ای و آلمانی رقابت نمایند. با وجود اینکه کولر گازی های گری از قیمت پایینی برخوردارند، انرژی کمی را مصرف می کنند.

این کولر گازی ها به نسبت قیمت پایینی که دارند، از امکانات پیشرفته ای برخوردار هستند و می توانند برای کسانی که علاوه بر قیمت پایین، به دنبال کاهش مصرف انرژی و امکانات قابل قبول برای کولر گازی می باشند، انتخاب مناسبی در نظر گرفته شوند.

از امکانات قابل توجهی که می توان برای کولر گازی گری به آنها اشاره کرد، عبارت است از اینکه کمپرسور به کار رفته در این کولر گازی ها اغلب ساخت شرکت های آمریکایی است؛ همچنین امکان اتصال کولر گازی به اینترنت، از جمله قابلیت های منحصر به فرد کولر گازی های گری محسوب می شود. کیفیت بالای سرمایش و گرمایش این کولر گازی، از قابلیت های دیگر کولر گازی های این برند چینی می باشد.

خرید کولر گازی چینی گری با قیمت مناسب از سایت فروشگاه اینترنتی کولرنیو

 

کولر گازی گری ۱۲۰۰۰ مدل G2Matic H12C3 محصول شرکت گری چین است و یکی از بزرگترین معضل‌های بشر در دنیای امروز آلودگی هوا است که این مشکل در شهر‌های بزرگ بسیار بیشتر شده و مشکلات ناشی از آن نیز بسیار بزرگتر هستند در چین هم به دلیل جمعیت بسیار بالا و وجود ماشین آلات و شرکت‌های صنعتی آلودگی هوا بسیار زیاد است بنابراین شرکت گری نیز که در چین قرار دارد درکولر گازی گری خود از فیلتر‌های نانو تصفیه هوا استفاده کرده است تا منزل و یا محل کار شما عاری از هر آلودگی هوا باشد و هوایی سالم و پاک را برای تنفس افراد به ارمغان آورد فیلتر‌های نانو استفاده شده در کولر گازی گری مدل G2 matic H12C3 می‌توان به ضد باکتری، ضد ویروس، ضد گرد و غبار و ضد مواد آلرژی زا اشاره کرد و در نهایت این کولر گازی هوایی سالم و بدون هر آلودگی را فراهم می‌کند.

 

  1. کولر گازی بوش (Bosch)

آلمان یکی دیگر از تولیدکنندگان کولر گازی محسوب می شود که در این زمینه از رقبای جدی برای شرکت های ژاپنی و آمریکایی محسوب می گردد. قیمت کولر گازی های بوش، با توجه به امکانات خوبی که دارند، مناسب و به صرفه است.

قابلیت ها و امکاناتی که برای این کولر گازی در نظر گرفته شده است عبارت هستند از: طراحی بدنه ساده و در عین حال زیبا، فیلترهای جدید ضد باکتری، بهره گرفتن از کمپرسور قدرتمند T3، سیستم اینورتر، گرید انرژی مناسب، سیستم عیب یابی خودکار، سیستم Auto Start (این قابلیت باعث می شود تا پس از قطع شدن و وصل شدن مجدد برق، کولر گازی همانند قبل به کار خود ادامه دهد)، کارایی خوب در شرایط آب و هوایی مختلف، پرتاب مناسب باد و … . همچنین کولر گازی بوش دارای یک نشانگر دیجیتال است که شرایط کولر گازی را نشان می دهد.

 

  1. کولر گازی میتسوبیشی (Mitsubishi)

شرکت میتسوبیشی در زمینه تولید سیستم های سرمایشی و گرمایشی سابقه طولانی ای دارد. این شرکت ژاپنی فعالیت خود را از سال ۱۹۳۰ میلادی آغاز کرده است و هنوز هم در این صنعت از اعتبار خوبی برخوردار است. کولر گازی میتسوبیشی دارای قابلیت های متنوعی است که در میزان قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. برخی از قابلیت هایی که برای کولر گازی میتسوبیشی تعبیه شده است، استفاده از فیلترهای تصفیه ی هوا، کمپرسور اینورتر می باشند.

 

کولر گازی تک الکتریک

کولر گازی تک الکتریک در انواع دیواری، ایستاده و کانالی از ظرفیت ۹۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت تولید می‌شود. کولر گازی تک الکتریک مدل دیواری دارای دو نوع اینورتر دار و بدون اینورتر است. مدل اینورتر دار کولر گازی تک الکتریک با نام تجاری Swper و مدل بدون اینورتر آنکه دارای گرید A مصرف انرژی است با نام تجاری Optima عرضه می‌شود.

کولر گازی ایستاده تک الکتریک تنها به صورت سرد گرمسیری و ظرفیت ۳۶ تا ۴۸ هزار تولید می‌شود. اسپلیت کانالی تک الکتریک در دو نوع اینورتر دار و بدون اینورتر با گاز R 410a از ظرفیت ۱۸۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت تولید می‌شود.

کولر گازی تک الکتریک با ۵ سال ضمانت کمپرسور و ۲ سال ضمانت قطعات توسط شرکت بدر تک الکتریک عرضه می‌شود.

کولر گازی تهویه

کولر گازی تهویه در چهار نوع کولر گازی دیواری، ایستاده، کولر گازی کانالی و کولر گازی اتاق سرور در بازه ظرفیتی ۹۰۰۰ تا ۷۲۰۰۰ بی تی یو بر ساعت تولید می‌شوند.

کولر گازی دیواری تهویه در دو مدل اینورتر و بدون اینورتر تروپیکال تولید می‌شوند که هر دو محصول با گاز R 410 کار می‌کنند.

بازه ظرفیت کولر گازی تهویه از ۹۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ است.

کولر گازی تهویه در دو مدل ۴۱۰۰۰ و ۵۰۰۰۰ با گاز R 22و R 407c با کمپرسور اسکرال و به صورت سه فاز تولید می‌شود.‌

داکت اسپلیت تهویه از ظرفیت ۲۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ بی تی یو بر ساعت و با گاز مبرد R 22 تولید می‌شوند.

 

کولر گازی ایساتیس

کولر گازی ایساتیس تنها در نوع دیواری از ظرفیت ۹۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ به صورت اینورتردار طرح دار با مصرف پایین و از نوع سرد و گرم با کمپرسور روتاری توشیبا تولید می‌شود. کولر گازی ایساتیس با نام تجاری Victor مجهز به فیلتر یونیزاسیون و سیستم عیب یابی هوشمند و سیستم توربو تولید و به فروش می‌رسد.

کولر گازی ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور در ۵ ظرفیت از ۹۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ تنها به صورت اسپلیت دیواری تولید می‌شوند. گاز به کار رفته در کولر گازی ایران رادیاتور از نوع R 410است و کمپرسور دستگاه از نوع روتاری کم‌مصرف GMCC شرکت توشیبا است.

کولر گازی ایران رادیاتور به مانند بسیاری از برندهای معتبر از گلد ن فین در کندانسور به جهت افزایش انتقال حرارت و جلوگیری از پوسیدگی استفاده می‌کند.

 

منبع: https://mihannovin.ir/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C/

 


تعداد بازدید از این مطلب: 46
برچسب‌ها: کولر گازی ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : هوشمند
تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1399
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید